ردکردن این

داورها پنالتی روی طارمی را نمی‌گیرند!

بزرگترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال میان تیم های پورتو و اسپورتینگ لیسبون در استادیوم دراگائو برگزار شد و شاگردان سرجیو کونسیسائو بهترین فرصت را برای کم کردن فاصله خود با اسپورتینگ صدرنشین از دست دادن و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پورتو در این بازی برتری کاملی بر حریف داشت و در تمامی زمینه های آماری از حریف خود سر بود. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که شانس اول آنها برای گلزنی بود، در این دیدار چند فرصت خوب گلزنی داشت که با بدشانسی آنها را از دست داد و در راه رسیدن به گل ناکام بود.

اما این دیدار یک صحنه جنجالی و بحث برانگیز داشت که باعث واکنش های زیادی میان علاقه مندان به فوتبال در پرتغال شد. در دقیقه 18 حرکت اوتاویو در میانه میدان با یک پاس در عمق و بلند از سوی این بازیکن برای مهدی طارمی همراه شد و در حالیکه مهاجم ایرانی پورتو در حال تک به تک شدن با آنتونیو آدان سنگربان اسپورتینگ بود، با خطای ایناسیو پشت محوطه جریمه سرنگون شد.

 

در حالیکه همه منتظر اعلام یک خطای پشت محوطه جریمه برای پورتو و مشخص شدن رنگ کارت برای جریمه ایناسیو بودند اما مشخص شد پیش از اینکه طارمی با دروازه بان حریف تک به تک شود، کمک داور نخست دیدار پرچم خود را به نشانه آفساید مهاجم ایرانی پورتو بلند کرده است. پس از این تصمیم، بازی سریعا به گردش افتاد ولی تصاویر آهسته تلویزیونی مسئله دیگری را نشان می داد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهار =